سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، دانشمند نمی شود، تا اینکه . . .در برابر دانشش چیزی از کالای پست دنیا نگیرد . [امام علی علیه السلام]
 
یادداشت ثابت - یکشنبه 97 دی 3 , ساعت 9:16 صبح

 

معرفی لوازم لوکس سیسمونی

لوازم لوکس سیسمونی

اگر باردار هستید به شما تبریک می گوئیم! مطمئنا این روزها مشغول خریدن سیسمونی نوزادتان هستید. ممکن است به فروشگاه های زیادی سر زده باشید یا حتی چک لیستی از لوازم ضروری سیسمونی تهیه کرده باشید. اول از همه باید در نظر بگیرید که نوزادان به یک مکان آرام برای خوابیدن، پوشک و شیر اهمیت می دهند. پس مهم ترین بخش از سیسمونی، سرویس خواب نوزاد می باشد. در مقاله قبلی لیست کاملی از وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد را گردآوری کرده بودیم.

اگر به تمام وسایل سیسمونی، موجود در بازار نگاهی بیاندازید، ممکن است فکر کنید که شما به آنها نیاز دارید. حتی ممکن است که نزدیکان و دوستان و آشنایان به شما بگویند که باید آن محصول را برای کودک خود تهیه کنید. اما ناگهان با دنیایی از وسایل مواجه می شوید که فقط فضای اتاق کودک شما را اشغال کرده اند ولی عملا کودک شما ممکن است به هیچ کدام از آن ها نیازی پیدا نکند و متوجه خواهید شد که این ها تنها یک هزینه ای بوده است که بیهوده صرف خرید لوازمی شده است که بلا استفاده هستند.  

صادقانه بگویم، محصولات زیادی وجود دارند که مطمئنا حضور آن ها خوب است اما واقعا لازم نیست آن ها را خریداری کنید.اگر تمایل دارید در هزینه های تان صرفه جویی کنید توصیه می کنم با ما همراه باشید تا لیست لوازم غیر ضروری سیسمونی نوزاد را با هم مرور کنیم.

گجت هایی که هر حرکت نوزاد را ضبط می کنند

والدینی که نسبت به هر حرکت نوزادشان بسیار حساس هستند از طرفداران این گجت می باشند. ابزارهای نظارتی دقیقی در این دستگاه تعبیه شده است که نوزاد شما را با دقت بالایی زیر نظر دارد. با یک حرکت کوچک نوزاد، گجت آلارم می زند و به شما اطلاع می دهد. این گجت خیال شما را مخصوصا زمان هایی که مهمان دارید و نوزادتان خواب است؛ آسوده می کند.

تایمر نوزاد

تایمر نوزاد یک دستگاه قابل حمل است که پیگیری تغذیه و برنامه خواب را نگه می دارد. درست است که زمان خواب نوزاد در ماه های اول تا 19 ساعت در طی یک روز ممکن است طول بکشد اما اگر موضوعی نوزاد شما را اذیت کند زمان این خواب کوتاه تر می شود. از طرفی خواب زیاد باعث کم خوردن شیر و در نتیجه کاهش وزن فرزندتان می شود. اگر از علاقه مندان به تکنولوژی هستید؛ این دستگاه یک ایده عالی می باشد.

پاف و صندلی کودک

صندلی کودک نیز یکی از وسایلی است که کودک به آن نیاز ندارد. به این وسیله شما می خواهید کودک را مجبور کنید که در حالت نشسته قرار گیرد در حالی که ماهیچه ها و قوای جسمانی کودک هنوز برای قرار گرفتن در این پوزیشن آمادگی لازم را ندارد و بسیار ضعیف است. بنابراین شما به صندلی کودک نیازی ندارید تا کودک خود را در شرایطی قرار دهید که اصلا برای او مناسب نیست و توصیه نشده است.

لوستر

استفاده از لوسترهای فانتزی و جذاب به زیباتر شدن اتاق فرزندتان کمک خواهد کرد. طرح لوستر را متناسب با جنسیت نوزادتان انتخاب کنید؛ اما سعی کنید زیبایی را فدای کیفیت نکنید. نور اتاق نوزاد اهمیت بالایی دارد. امروزه متخصصان توصیه می کنند که از همان سال های ابتدایی، فرزندتان را به خوابیدن در شب عادت دهید. لوستر اتاق باید به گونه ای باشد که نور اتاق را به خوبی تنظیم کند. فروشگاه سیسمونی بامبینو، ارائه دهنده انواع لوسترهای زیبا و با کیفیت اتاق نوزاد می باشد. همکاران ما با توجه به جنسیت فرزندتان و میزان متراژ اتاق، بهترین طرح ها را به شما می دهند تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

تخت کنار مادر

یکی از مواردی که همیشه متخصصان آن را یادآوری می کنند این است که به هیچ وجه تختخواب تان را با نوزادتان به اشتراک نگذارید. بعضی از والدین نوزادشان را بین خودشان قرار می دهند؛ این کار بسیار خطرناک است چرا که در تنفس نوزاد خلل ایجاد کرده و موجب مرگ ناگهانی نوزاد می شود. تخت مادر اصطلاحا به کابینی گفته می شود که به کنار تخت والدین میچسبد. در طول شب هر زمان نوزاد احساس گرسنگی کرد مادر به راحتی می تواند او را آرام کند و به نوزاد شیر دهد. تخت کنار مادر، سندرم مرگ ناگهانی نوزاد را کاهش می دهد.

تخت متحرک

تختخواب های گران قیمتی وجود دارد که حرکات تکان دهنده ای مانند زندگی در رحم را برای نوزاد شبیه سازی می کند. لرزش های ارتعاشی که نوزاد شما را به خواب می برد.

ضد عفونی کننده بطری

معده نوزاد بسیار حساس است؛ باید بهداشت را رعایت کنید. زمانی که فرزند خود را شیر می دهید تا نوبت بعدی که دوباره بخواهید با بطری به نوزاد تان شیر دهید ممکن است کمی شیر داخل بطری بماند و این شیر فاسد شود. بهتر است قبل از هر بار مصرف، بطری را با ضد عفونی کننده شستشو دهید.

بطری گرمایشی

اگر مایل هستید که در زمان سریعتری بطری شیر نوزادتان، گرم شود می توانید از بطری گرمایشی استفاده کنید.

کفش نوزادان

رشد نوزادان بسیار سریع می باشد. برای همین همکاران ما در فروشگاه سیسمونی نوزاد بامبینو همیشه به خانواده ها توصیه می کنند که از خرید لباس و کفش به تعداد زیاد خودداری کنند. مخصوصا کفش که نوزاد تا یکسالگی استفاده ای از آن نمی تواند بکند و صرفا جنبه تزئینی دارد؛ پس سعی کنید کفش هایی با قیمت بالا برای نوزادتان تهیه نفرمائید.

فیلم های آموزشی

بعضی از خانواده ها با خرید یکسری از فیلم های موزیکال، فرزند خود را سرگرم می کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین نوع سرگرمی برای نوزادتان صحبت کردن با اوست. از طرفی پخش آهنگ های ملایم برای آرام کردن نوزادتان می تواند موثر باشد.

خیلی از مادرها در دوران بارداری آهنگ مخصوصی را مرتب گوش می کنند. پس از به دنیا آمدن نوزاد، زمانی که شما همان آهنگ را پخش کنید متوجه می شوید که نوزادتان نسبت به آن آهنگ واکنش نشان داده و آرام می شود.

لباس های فانتزی و گران قیمت

مطمئنا، خرید یک یا دو دست لباس فوق العاده شیک برای یک رویداد خاص یا مهمانی بزرگ می تواند ارزشش را داشته باشد. اما در اکثر موارد، نوزاد شما با لباس های نرم و سبک، راحت تر است. همچنین رشد فرزند در سال های اول بسیار سریع اتفاق می افتد و به احتمال زیاد یک لباس را به مدت طولانی نمی تواند استفاده کند. پس بهتر است صرفه جویی کنید.

اسباب بازی

بعضی از والدین از همان روزی که متوجه می شوند عضو جدیدی قرار است به خانواده شان اضافه شود شروع به خرید اسباب بازی می کنند. بهتر است قبل از خرید هر اسباب بازی مشورت کنید. چرا که ممکن است بعضی از اسباب بازی ها مناسب فرزند شما نباشد و برای سلامتی او خطرناک باشد. به طور مثال تا یکسالگی فرزندتان نباید به هیچ عنوان اسباب بازی های ظریف خرید کنید. زیرا نوزادتان ممکن است آن را در دهان خود ببرد و قورت دهد. همچنین اسباب بازی هایی که زبر و خشن هستند احتمال دارد به پوست نازک نوزادتان آسیب بزند. توصیه می کنیم تا دو سالگی عروسک های پارچه ای و نرم تهیه کنید و با اسباب بازی هایی متناسب با سن نوزادتان که به پرورش فکری او کمک می کند با او بازی کنید.

حوله های بچه گانه

یکی دیگر از موارد فوق العاده زیبا که البته ضروری هم نیست؛ این حوله های شگفت انگیز و نرم هستند. اما حوله های معمولی هم مشکلی ندارند. فقط باید در نظر داشته باشید که پوست نوزاد حساس است و از حوله هایی که نرم و لطیف هستند باید استفاده کنید.

ظرف غذای کودک

بعد از آنکه به فرزندتان علاوه بر شیر، غذا هم دادید ممکن است بعضی از نوزادان کم غذا بخورند. آیا نگران کاهش وزن فرزندتان هستید؟ یکی از روش هایی که می تواند به شما کمک کند استفاده از ظرف غذای کودک می باشد. ظرف غذای کودک به خاطر ظاهر زیبایی که دارد کودکتان را ترغیب به غذا خوردن می کند. همچنین این ظرف ها شکستنی نیستند و آسیبی به فرزند شما نمی زنند.

صندلی غذای کودک

بعضی از فرزندان دوست دارند که با غذای خود بازی کنند، با دست غذا بخورند و... . آیا بهتر نیست آن ها را به حال خود بگذارید تا از غذا خوردن شان لذت ببرند. صندلی غذای کودک این امکان را برای شما فراهم می کند. شما ظرف غذای کودک را بر روی صندلی در کنار خود قرار می دهید. غیر از اینکه حواستان به غذا خوردن فرزندتان هست، یک لذت تکرار نشدنی را به او هدیه می دهید.

وسایل و اسباب بازی های مخصوص حمام

وان، اردک های عروسکی که روی آب حرکت می کنند و .... از لوازم غیر ضروری در لیست سیسمونی می باشند. یکی از بی نظیرترین لحظه ها، حمام بردن کودک است. کودکان علاقه زیادی به آب دارند. مخصوصا اگر آن ها را در وان های با ایمنی بالا قرار دهید که مشغول آب بازی با عروسک های شان شوند.

فقط مواظب باشید که اشیا، کف صابون و... وارد دهان فرزندتان نشود.

گرمکن کودک

پوست کودک از حساسیت بسیاری برخوردار است. دلایل زیادی وجود دارد که فکر می کنم خرید این محصول لازم نیست. هر چیزی که گرم و مرطوب است، محیطی ایده آل برای رشد میکروب و باکتری ها است. اما در حقیقت کودک شما اصلا به این وسیله نیازی ندارد.

جعبه نگهداری پوشک

جعبه نگهداری پوشک صرفا یک وسیله تزئینی محسوب می شود. مطمئنا نبود آن در لوازم سیسمونی برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

فروشگاه سیسمونی نوزاد بامبینو در اصفهان

یکی از بهترین دوران زندگی زناشویی، زمانی است که شما منتظر به دنیا آمدن فرزند خود هستید. هنگامی که برای نوزادتان از سیسمونی فروشی خرید می کنید مطمئنا لحظه ای را تجسم می کنید که نوزاد دلبندتان نیز از آن وسایل استفاده می کند. همکاران ما با توجه به تجربه بالایی که در زمینه فروش انواع سیسمونی دارند می توانند به شما کمک کنند. با مراجعه به فروشگاه سیسمونی نوزاد بامبینو در اصفهان می توانید مجموعه کاملی از سیمونی نوزاد را مشاهده فرمائید. ما به شما توصیه می کنیم ابتدا لیست اقلام ضروری سیسمونی را تهیه فرمائید. سپس در صورت امکان، اقلام مورد نیاز از لیست غیر ضروری سیسمونی را خریداری نمائید. اقلام غیر ضروری به راحتی شما کمک خواهند کرد اما نبود آن ها مطمئنا مشکلی برای نوزادتان ایجاد نمی کند. اگر سوالی داشتید همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ